PUBLISH NOVEL ?

Menjawap kepada soalan - soalan kamooo semua, Soul Mate tetap akan di habiskan di Blog, kerana saya tak pernah terfikir untuk hantar manuskrip saya ke mana mana publisher, KENAPA? bukan tak berminat, tapi sebab saya rasa saya masih baru dalam bidang ini, banyak perkara yang saya perlu belajar lagi, so rasa tak layak kot? dan tak berani kot? tapi kalau ada yang berminat mungkin saya boleh mencuba, cuma harapan tu tak tinggi la sangat. ikutkan hati mula mula memang saya menulis novel ni untuk di terbitkan, kerana minat untuk menjadi penulis sangatlah menebal, tapi lama kelamaan saya sedar, saya perlu belajar lebih lagi. mungkin kalau ada rezeki ia tetap menjadi rezeki saya. so, sokonglah la saya, semoga impian saya tercapai, dan kamo kamoo semua terhibur dengan karya saya...

MeH La JoiN..

Wednesday, December 21, 2011

Ratu bulan, apa dah jadi???

huhuhuhuhu

kalau ade sape sape tahu mengapa blog ratu bulan x bleh baca?
n mengapa nak permision..
n macam mana nak mintak permision supaya bleh baca karya dia??

huhuhuh..
dah lama ikut blog dia...
huaaa....
ade sape sape tau tak????

2 comments:

Miss Kira said...

rsanya dia tutup sekejap kot sebab nak renovate blog dia..

IVORYGINGER said...

maybe lah kot.... huhuhu