PUBLISH NOVEL ?

Menjawap kepada soalan - soalan kamooo semua, Soul Mate tetap akan di habiskan di Blog, kerana saya tak pernah terfikir untuk hantar manuskrip saya ke mana mana publisher, KENAPA? bukan tak berminat, tapi sebab saya rasa saya masih baru dalam bidang ini, banyak perkara yang saya perlu belajar lagi, so rasa tak layak kot? dan tak berani kot? tapi kalau ada yang berminat mungkin saya boleh mencuba, cuma harapan tu tak tinggi la sangat. ikutkan hati mula mula memang saya menulis novel ni untuk di terbitkan, kerana minat untuk menjadi penulis sangatlah menebal, tapi lama kelamaan saya sedar, saya perlu belajar lebih lagi. mungkin kalau ada rezeki ia tetap menjadi rezeki saya. so, sokonglah la saya, semoga impian saya tercapai, dan kamo kamoo semua terhibur dengan karya saya...

MeH La JoiN..

Monday, September 19, 2011

YeSSSS!!!!! akhirnya berjaya..



salam semua...
tak terlambat lagi saya ucapkan selamat hari raya buat semua..
MAAF sesangat kalau saya buat semua pembaca soul mate n MAP tertunggu n tertanya-tanya..
tapi saye tak nak dah citer cerita lama tu..
yang penting pas ni saya akan sambung balik penulisan saya...
saya dah temui jalan penyelesaiannya..
semoga penulisan saya masih lagi menjadi bahan bacaan ringan anda semua..
terima kasih juga yang tak reti jemu singgah di blog saya..
terima kasih tak terhingga
tak sabar nak sambung SOUL MATE




TERIMA KASIH SAYA yang sangat banyak HINGGA NAK HADIAHKAN.......









untuk semua yang sudi singgah di blog ini.. ;p





No comments: