PUBLISH NOVEL ?

Menjawap kepada soalan - soalan kamooo semua, Soul Mate tetap akan di habiskan di Blog, kerana saya tak pernah terfikir untuk hantar manuskrip saya ke mana mana publisher, KENAPA? bukan tak berminat, tapi sebab saya rasa saya masih baru dalam bidang ini, banyak perkara yang saya perlu belajar lagi, so rasa tak layak kot? dan tak berani kot? tapi kalau ada yang berminat mungkin saya boleh mencuba, cuma harapan tu tak tinggi la sangat. ikutkan hati mula mula memang saya menulis novel ni untuk di terbitkan, kerana minat untuk menjadi penulis sangatlah menebal, tapi lama kelamaan saya sedar, saya perlu belajar lebih lagi. mungkin kalau ada rezeki ia tetap menjadi rezeki saya. so, sokonglah la saya, semoga impian saya tercapai, dan kamo kamoo semua terhibur dengan karya saya...

MeH La JoiN..

Wednesday, July 29, 2009

MaSiH MeNcAri...

urmmmm... actually.. aku tgh mencari2 lagi tajuk untuk cerita yg bakal ku uploadkan buat pertama kali nya.. kat tgh2 ni ade la di postkan buat tatapan korang semua tentang gambaran watak dan perwatakan utama dalam cter ku ini...( just gambaran je.. ) lumrah manusia la kan suke melihat sesuatu yg indah.. yang lelaki suke kan cantik nya seseorang itu.. manakala yg perempuan tentulah ketampanan mereka.. bukan suruh memilih.. tp sekadar melihat x perlu la nak membezakan yg cantik dgn yg hodoh.. yg tampan dgn yg selekeh.. setiap manusia mempunyai naluri berbeza.. pandangan masing2 merupakan hak masing2..
pape pun korang sgt dialu alukan untuk memberi komen.. aku pun x tau la.. samada cara ni bleh menarik minat org untuk membaca.. niat ku hanya untuk menghibur disamping dpt menguji diri sendri,.. mana la tau ade bakat terpendam??? ekekekek.. so.. tunggu yek???
hehehhe. saje je nak kasi korang peluang.. sementara menunggu prolog serta episod satu.. so.. satu teka teki nak suh korang teka ek??? heheheh.. antara gambar2 lelaki hensem kat bawah ni kan? korang rase kan sape yg di bayangkan menjadi hero nye?? ahaks. teka2 ye?

si cute

si macho

si hensem


si cool..

Monday, July 20, 2009

TeStiNg - tEsTiNg...

ehem ehem ehem... hehehe. akhirnye,,, dpt jugak ku tukar template lain dkit dari yg bese.. eekekeke. saje nak cari kelainan.. sebenarya aku jd teringin nak menulis ( cita2 mase sekolah dulu..) tp masih lagi x de mase.. sejak sethn ni aku hanya membaca karya2 mereka nih.. x de lak minat untuk menulis.. tp... dua hari lepas tetibe je muncul satu idea.. mencurah2 idea cuma x bersemangat je lagi... blum cukup kuat lagi... heheheh lagi pun skill menulis x de.. jalan cter dah ade.. insyallah nanti la.. nak jugak aku kongsi bersama rakan2 yg lain.. testing market.. hihihi mane tau ade bakat??? ahaks?? nanti korang sila2 lah beri komen ye? agakye ade x org yg suke bace ciptaan aku nanti?